توضیح: آهنگ بسیار زیبای «بی بیِ بی حرم» با صدای حامد زمانی و عبدالرضا هلالی ؛ تقدیم به حضرت زهرا سلام الله علیها ؛ هم اینک می توانید موزیک ویدیو و همچنین فایل صوتی این اثر را از «خیزش تی وی» دریافت نمایید.
فایل تصویری: با دو کیفیت متفاوت:
کیفیت بالاتــــر(با حجم 61 مگابایت): دریافت (کیفیت HD)
کیفیت پایین تر(با حجم 21 مگابایت): دریافت
تماشای آنلاین+دانلود: [پیوند به آپارات] ؛ [پیوند به نماشا]
فایل صوتی: دریافت
حجم: 6 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

به اسمت قسم تو قلبم حرم داری
دوست دارمو میدونم دوستم داری
سرم رو میزارم به پای تو مادر
تموم مادر ها فدای تو مادر
ندارم تو دنیا
کسی رو غیرتو
همیشه همرامه
دعای خیرتو
به اسمت قسم تو قلبم حرم داری
دوست دارمو میدونم دوستم داری
به همه میگم که مادرمی
آبروی روز محشرمی
به علی(ع) قسم که فاطمه(س) جان
اولین مدافع حرمی
ای که روشنی قلب منی
سرنوشتمو رقم میزنی
بادعای مادرانه ی تو
من شدم حسینی و حسنی
آتش زبانه زد ، ازخانه ی علی(ع)
در بین شعله سوخت ، پروانه علی(ع)
افتاده از نفس ، همسنگر علی(ع)
یک آیه شد جدا ، از کوثر علی(ع)
ای وای مادرم
ای وای مادرم
نفسی لک الفدا
بی بی بی حرم
دربین بسترش ، وقت شهادتین
دارد وصیتی ، نوحوا علی الحسین(ع)
تو ای ستاره ی دنباله دار من
زخمی ترین سرِ نیزه سوار من
راس تو میرود بالای نیزه ها
من زار میزنم در پای نیزه ها
ای وای مادرم
ای وای مادرم
نفسی لک الفدا
بی بی بی حرم