توضیح: مداحی بسیار زیبا و پر شور برادر علی  کلهر (از مداحان مازندرانی) راجع به شهدای مدافع حرم
فایل صوتی: دریافت
حجم: 6 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

[...] یه نیم نگاه به این دل بی چاره
یه نگاه مهربون شبیه صالح زارع
دل به دریا زد و رفت محمد شالی کار
تا که نشنوه صدای أین عمارِ یار
حرم قشنگ تو این دل ما رو برده
خوش به حالت ای رفیق محمد سالخورده
یاد قبر خالی و اما قد دریا نور
یاد سید حرم ، سید حبیب الله پور
خوش به حال شیعه ای که به علی(ع) دل داده
یا عباسِ(س) حرم ، عباس علی علیزاده

بده به من جوابی
مثل حسین دارابی
غرورمه به عالم
دارم منم اربابی

یه روز دلم شهیدِ زینب(س) میشه
غیرت خون من لبالب میشه
مدافعان حرمت فهموندن
یه روز سرم فدای زینب(س) میشه

منم ببر سمت حرم بانو
آخه منم یه نوکرم بانو

ببار اشکم نکنه تنها بمونی
ببار اشکم از رفیقات جا نمونی

عمه جان زینب(س)
عمه جان زینب(س)
عمه جان زینب(س)

یاد سردار حرم ، شیر یل میدانی
عاشق و مست حسین(ع) ، محرم مرادخانی
توی جاده دمشق هرچی که بالا میری
انگار از حرم میاد صدای مالامیری
توی غربت روی زانوی حسین(ع) جان داده
دل من تنگ برا اسماعیل خان زاده
بشه کاش منم برم شهید بشم تو گمنامی
دل من می خواد برم کنار شیخ الاسلامی
پای ناموس و حرم هزار تا عباس دادیم
توی صحرای حلب حسین بوّاس دادیم

منم یه حزب اللهی
مثل میثم ملایی
مثل رضا قربانی
منم میشم فدایی

بی بی به خطبه های تو می نازیم
به هر کی که دشمنته می تازیم
وقتی که کار سوریه تموم شد
حرم مادر تو رو می سازیم

منم ببر سمت حرم بانو
آخه منم یه نوکرم بانو

ببار اشکم نکنه تنها بمونی
ببار اشکم از رفیقات جا نمونی

عمه جان زینب(س)
عمه جان زینب(س)
عمه جان زینب(س)

حیدری و جعفری باغبانی هادی دادیم
یه دلاور مثل روح الله عمادی دادیم
یه رفیق مهربون با یه دل دریایی
دل من تنگه برا روح الله صحرایی
شکر لله تو حرم روزی ما رو دادی
حرف آخرت بوده رحیم فیروز آبادی
بذار تا بخونم از بصیرت داش موسی
که شده فدایی عمه آل طاها

یه سوره قرآنی
یه صورت نورانی
بده به من جوابی
مثل روح الله سلطانی

یه روزی با سید علی رهبرم
سایه صاحب الزمان(عج) رو سرم
نقش قشنگ پرچم یا علی(ع)
رو بارگاه و حرم مادرم

منم ببر سمت حرم بانو
آخه منم یه نوکرم بانو

ببار اشکم نکنه تنها بمونی
ببار اشکم از رفیقات جا نمونی

عمه جان زینب(س)
عمه جان زینب(س)
عمه جان زینب(س)