توضیح: برنامه اندروید «حُر انقلاب» به شخصیت شهید شاهرخ ضرغام می پردازد. در این برنامه از ویدیو «خیزش تی وی» در مورد این شهید بزرگوار بهره گرفته شده است [پیوند به ویدیو مذکور] . برنامه نویس محترم توفیق یافته یک برنامه غنی با ظاهری زیبا و حجم کم بنویسد. خداوند بر توفیقات ایشان در مسیر خدمت به شهدا بیافزاید که حضرت آقا امام خامنه ای فرمودند:«امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست». هم اکنون می توانید این برنامه را از کافه بازار دریافت نمایید.
توضیحات برنامه نویس: این برنامه حاوی زندگینامه، خاطرات، تصاویر و فیلم شهید جاویدالاثر شاهرخ ضرغام و همچنین سخنرانی مقام معظم رهبری با عنوان راه شهید می باشد که در بخش درباره ما با کلیک بر روی آیکن کنار لیبل درباره ما، تمامی منابع استفاده شده در برنامه معرفی می شوند.  در این برنامه سعی شده به معرفی شهیدی بزرگوار و تقریبا گمنام از جنس مجید سوزوکی های فیلم اخراجی های آقای ده نمکی بپردازیم و کمی بیشتر با این شهید بزرگوار آشنا شویم .
نصب برنامه: [پیوند به کافه بازار]
تذکر: شما می توانید از طریق تلفن همراه خود برنامه بازار را باز و عبارت «حر انقلاب» را جستجو کرده و اقدام به نصب برنامه بر روی تلفن همراه خود نمایید.