توضیح: قطعه موسیقی بسیار زیبای «رفیقم حسین(ع)» به صدای حامد زمانی و عبدالرضا هلالی . هم اکنون می توانید موزیک ویدیو این اثر به همراه فایل صوتی آن را از «خیزش تی وی» دریافت نمایید.
فایل تصویری: با دو کیفیت متفاوت:
کیفیت بالاتــــر(با حجم 52 مگابایت): دریافت (کیفیت HD 1280*720)
کیفیت پایین تر(با حجم 20 مگابایت): دریافت
تماشای آنلاین + دانلود: [پیوند به آپارات] ؛ [پیوند به نماشا]
مدت زمان: 6 دقیقه و 35 ثانیه
فایل صوتی: دریافت
حجم: 7 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.
تصاویری از این ویدیو:

متن شعر:

روحی قلبی لدیک
صل الله علیک
یا اباعبدالله

دعای مادرم تاثیر کرده
مسیر زندگیم تغییر کرده
تویی که از همه بهتر هستی
رفیق اول و آخر هستی

به یاد تو هر دقیقه م حسین (ع)
قدیمی ترین رفیقم حسین (ع)

روحی قلبی لدیک
صل الله علیک
یا اباعبدالله

مثل حُرّ و مثل مسلم
مثل جُوْن و مثل عابِس
الهی نوکری من
در خونه ت بشه خالص

مگه یادم میره آقا
که از مادر چه شب هایی
حسین جانم حسین جانم
شنیدم جای لالایی

با تو میشه دو عالمو با هم داشت
دوسِت داشتم و دارم و خواهم داشت

به یاد تو هر دقیقه م حسین (ع)
قدیمی ترین رفیقم حسین (ع)

[ همه جا کربلاست همه جا نینواست
تو حسین منی نور عین منی

از لب نهر آب همه در پیچ و تاب
خون به لب تشنگی شده دل ها کباب

همه جا کربلاست]

روحی قلبی لدیک
صل الله علیک
یا اباعبدالله

مثل حُرّ و مثل مسلم
مثل جُوْن و مثل عابِس
الهی نوکری من
در خونه ت بشه خالص

میدونم راهو گم کردم
ولی تو رو به راهم کن
من عشقو با تو فهمیدم
دوسِت دارم نگاهم کن

روحی قلبی لدیک
صل الله علیک
یا اباعبدالله

تا که بالا بمونه این پرچم
پای اعتقادمون می مونیم
اگه آرامشی داریم امروز
به مدافع حرم مدیونیم
میشه تو تاریکی از نور نوشت
میشه بشکنیم طلسم شب رو
میشه کشته شد ولی ثابت کرد
کُلُّنا فِداکِ یا زِینَب (س)