توضیح: قطعه موسیقی «دل خون» با صدای محسن چاوشی ؛ با موضوع شهادت امام حسین علیه السلام ؛ تهیه شده در مرکز آوای انقلاب اسلامی
فایل صوتی: دریافت
حجم: 5 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

وقتی که شب حکم شبیخون داد
صحرا پر از خون کبوتر شد
توی چشام دریای بارون و
 توی گلوم بارون خنجر شد

از آب یاد مبهمی دارم
چون تشنه ام سیراب میمیرم
از مردم بزدل دلم خونه
از کوفه ی دلگیر ، دلگیرم

ای کاش پیش خواهرم بودم
تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده ، دست مظلومی
گل روی قبر مادرم میذاشت

ایمان من بی وقفه رنجم داد
آزاده بودم پس جفا دیدم
مکر و دو رنگی ، ظلم و بد قولی
از اهل دنیا کی وفا دیدم؟

دنیای بی ارزش چه میدونه
کی غصه داره؟ ؛ کی دلش خونه؟
این درده که غمگین تر از درده
این خونه که قرمز تر از خونه

حس میکنم از دور از نزدیک
عطر حرم عطر شهیدا رو
بیزارم از این خیل عین الوقت
پس میزنم ابن الیزیدا رو

ای کاش پیش خواهرم بودم
تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده ، دست مظلومی
گل روی قبر مادرم میذاشت