توضیح:
قطعه موسیقی «فرمانده السلام» با صدای حامد زمانی ؛ تقدیم به حضرت سید الشهداء علیه السلام در آستانه اربعین حسینی
فایل صوتی:
دریافت
حجم: 9 مگابایت
متن شعر:
به ادامه مطلب بروید.

بی پا و سر میام
پیشت خالیه جام
ای عشق نا تمام
فرمانده السلام

سرباز لشکریم
فرمانت می بریم
در پای پرچمت
از جان هم بگذریم

ای عشق خاص و عام
راهی کربلام
من عبد و تو امام
فرمانده السلام

یا نفس لاتخشی من الکفار
و ابشری برحمة الجبار

والله إن قطعتموا یمینی
إنّی احامی ابداً عن دینی

حسین(ع) سربازم
حسین(ع) جانبازم
حسین(ع) در راهت
حسین(ع) جان بازم

پا برهنگان ، سینه زنان ، پیش به سوی حرم عشق
سرباز تو ایم ، جانباز تو ایم ، پیش به سوی حرم عشق

ای عشق نا تمام
راهی کربلام
بر زخمم التیام
فرمانده السلام

یا نفس لاتخشی من الکفار
و ابشری برحمة الجبار

والله إن قطعتموا یمینی
إنّی احامی ابداً عن دینی

یا قدوتنا ، نفدیک دماء ، اسمک رمزی لقیامی
ها نحن جنود ، جئناک وفود ، کلنا للدین نحامی

یا ضرباً [...]
فیک دین استقام
جئنا فی الاربعین
نفدیک یا امام

مذ نمشی بالمسیر
کلّ عسر یسیر
یا مصباح الهدی
انت نعم الامیر

به راه تو سر دادم
به کرمت آزادم
به پای تو یه عمریه افتادم
به حرمت بگو که راهت دادم

به ره تو...
قدم قدم
به اسم تو قسم
اگه که من بدم
نمی کنی ردم
همه کسم

این همه راهو...
اومدم بگم
با اینکه من بدم
به تو که رو زدم
نکردی تو ردم
تا برسم

حسین(ع) سربازم
حسین(ع) جانبازم
حسین(ع) در راهت
حسین(ع) جان بازم

ترکت الخلق فرّاً فی هواک
و [...] لکی اراک
فلو قطعتنی فی الحب إرباً
لما مال الفواد الی سواک
و خذ ما شئت یا مولای منّی
أنا القربان أنا القربان أنا القربان و [...] نداک