بسم الله الرحمن الرحیم

اینجا «خیزش تی وی» است ؛
محفلی با محوریت ویدیو و صوت ؛
بر آنیم تا قدمی برداشته باشیم به قدر وُسعمان ؛
امید که مقبول خدای متعال باشد...

چند کلمه:
1. هرچند که به دلیل بارگذاری شدن ویدیوهای «خیزش تی وی» در سرورهای متعدد، احتمالا شما مشکلی در دانلود ویدیوها نخواهید داشت ، اما در صورت مواجه شدن با ایراد در دانلود از طریق یک لینک ، محبت نموده و به ما اطلاع دهید.
2. انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.
3. در صورتی که به یک محتوای تصویری یا صوتی دسترسی دارید که مایل به انتشار آن در «خیزش تی وی» هستید ، ما با آغوش باز از شما استقبال خواهیم کرد ؛ شما می توانید از طریق سربرگ «تماس با من» محتوای خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر درخواستی مد نظر شماست ، با ما در میان بگذارید ؛ ما خوشحال می شویم اگر بتوانیم فایل تصویری یا صوتی محتوای درخواستی شما را فراهم کرده و در اختیار شما و سایر بازدیدکنندگان «خیزش تی وی» قرار دهیم.
4. سایت ها و وبلاگ هایی که تمایل به تبادل پیوند با «خیزش تی وی» دارند می توانند از سربرگ «تماس با من» اقدام نمایند. بدیهی است که از تبادل پیوند با وبگاه هایی که در ضدیت با تفکر ما هستند معذوریم ؛ هرچند نظراتشان برای خودشان محترم و ارزشمند است.
5. با پیوستن به کانال تلگرام ما ؛ علاوه بر دسترسیِ سریع تر به محتوای «خیزش تی وی»، می توانید از مطالب ویژه کانال نیز بهره مند شوید. برای همراهی با ما می توانید «اینجا» کلیک کنید.
6. هزینه بهره بردن از «خیزش تی وی» ، هدیه دادن یک صلوات به حضرت حجتعجل الله تعالی فرجه الشریفمی باشد.

بله ؛ ما بی منّت کار می کنیم ؛ چون معتقدیم!

 لوگو خیزش تی وی