توضیح: مداحی بسیار زیبای سید رضا نریمانی با موضوع مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها
فایل صوتی: دریافت
حجم: 8 مگابایت
کد پیشواز(آوای انتظار): به درخواست مکرر بازدیدکنندگان «خیزش تی وی» ، کد آهنگ پیشواز این مداحی اضافه شد:
مشترکین همراه اول: ارسال پیامکی کد 83031 به سرشماره 8989
مشترکین ایرانسل: ارسال پیامکی کد 44115190 به سرشماره 7575
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.
فایل Word متن شعر ؛ آماده برای چاپ: دریافت
مطلب مرتبط: نریمانی | منم باید برم | در محضر رهبری

منو یه کم ببین
سینه زنیم رو هم ببین
ببین که خیس شدم
عرق نوکریمه این

دلم یه جوریه
ولی پر از صبوریه
چقد شهید دارن
میارن از تو سوریه

من باید برم ، آره برم سرم بره
نذارم هیچ حرومی طرف حرم بره
یه روزیم میاد نفس آخرم بره

حسین(ع) آقام آقام
حسین(ع) آقام آقام آقام

یه دسته گل دارم
برای این حرم میدم
گلم که چیزی نیست!
برا حرم سرم میدم

برای قربونی
اسماعیل رو میدم با عشق
خودم با بچه هام
فدای بانوی دمشق

منم یه مادرم ، پسرمو دوسش دارم
ولی جوونمو ، به دست بی بی می سپرم
بی بی قبول کنه ، بشه مدافع حرم

حسین(ع) آقام آقام
حسین(ع) آقام آقام آقام

اینا که از جنون
یه کلمه نفهمیدن
شبیه شامیا
به گریه هام می خندیدن

کنایه می زنن
دلمو می سوزونو
می خوان با حرفاشون
خالی کنن دل منو

قسم به اون بدن ، که چیدنش روی حصیر
منم شبیه اون ، عقیله ای که شد اسیر
به غیر زیبایی ، نمی بینم تو این مسیر

حسین(ع) آقام آقام
حسین(ع) آقام آقام آقام

ای سایه سرم
تا که تو رفتی همسرم
همش بهونه ی
تو رو می گیره دخترم

به جای لالایی
روضه براش می خونمو
دم بابا باباش
داره می گیره جونمو

گناه دخترم ، چی بوده که بابا ندید
گلم بابا می خواد ، جواب ناله شو بدید
فقط رقیه جون ، صدای بچه مو شنید

حسین(ع) آقام آقام
حسین(ع) آقام آقام آقام