توضیح: نماهنگ «کریم آل طه» با صدای صابر خراسانی و غلامرضا صنعتگر ؛ تقدیم به محضر حضرت امام حسن مجتبی(ع)
فایل تصویری: با دو کیفیت متفاوت:
کیفیت بالاتــــر(با حجم 54 مگابایت): دریافت (کیفیت HD 1280*720)
کیفیت پایین تر(با حجم 20 مگابایت): دریافت
تماشای آنلاین + دانلود: [پیوند به آپارات] ؛ [پیوند به نماشا]
مدت:  5 دقیقه و 28 ثانیه
فایل صوتی: دریافت
حجم: 3 مگابایت
مدت: 3 دقیقه و 30 ثانیه
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

دلم می خواد برم وضو بگیرم
از غریبِ توی وطن بخونم
اونی که بخشنده بی منّته
دوست دارم از امام حسن(ع) بخونم

بچگیام یادم میاد  حاج خانوم
نذری می پخت بعد نماز و دعا
رو کاسه های شله زرد با دارچین
فقط می زد یا حسن مجتبی(ع)

بهش می گفتم خیلی معصوم داریم
تکرار این اسم واسه من عجیبه
با روسریش اشکاشو پاک می کرد و
می گفت مادر امام حسن(ع) غریبه

می گفت اگه دیدی زمونه تنگه
اگه دلت پر از غم و واهمه است
هر چی ازش بخوای نه نمی گه
پسر بزرگ حضرت فاطمه(س) است

می گفت به قدر این آقا کریمه
که حتی صحن و گنبدم نداره
سایه بال کفترای بقیه
سایبون غربت اون مزاره

حاج خانوم این حرفا رو می زد و من
دلم می رفت صحن و سرای مشهد
کفشداریا ، آبخوریا ، رواقا
خفه ام می کرد یه بغض تلخ و ممتد

می گفت هنوز نونواهایی می شناسم
به این آقا خیلی ارادت دارن
تموم پختشون تو روز میلاد
برکت تو سفره های افطارن