توضیح:
قطعه موسیقی «آقا من جا موندم...» با صدای صابر خراسانی و همراهی حاج احمد واعظی ؛ با موضوع پیاده روی اربعین حسینی
فایل تصویری: با سه کیفیت متفاوت:
کیفیت بالاتــر: دریافت (کیفیت HD 1280*720)
حجم: 118 مگابایت
کیفیت متوسط: دریافت (این کیفیت نیز HD می باشد)
حجم: 77 مگابایت
کیفیت پایین تر: دریافت

تماشای آنلاین (+دانلود) :
1. [پیوند به آپارات]
2. [پیوند به نماشا]
3. [پیوند به روشنگری]
مدت زمان:
6 دقیقه و 27 ثانیه
فایل صوتی:
دریافت
حجم: 5 مگابایت
متن شعر:
به ادامه مطلب بروید.
تصاویری از این ویدیو:


متن شعر:

بارون زائر تو بیابونه
این قطره ها راهی شدن دریا
چه خوبه قسمت شه که بین راه
همراه شیم با یوسف زهرا(سلام الله علیهما)

زیارتی که باطنش
شکوه عزم شیعه هاست
نمایش هر ساله ی
لشکر مخلص خداست
عاشق اونیه که بُرید
از همه دنیا و اربعین رو توی کربلاست

اما من جام موندم
خیلی تنها موندم
بازم من جا موندم آقا
خیلی تنها موندم آقا

مبهوت احساس تو تصویرم
این اشکهاش خیلی می ارزه
پیاده راه افتاده تو جاده
با اینکه دست و پاش می لرزه

هر کسی هر جور بلده
عرض ارادت می کنه
پای پیاده تا حرم
قصد زیارت می کنه
از حال موکبا نپرس
هر کی هر چی داره آورده و قسمت می کنه

اما من جا موندم آه
خیلی تنها موندم آه
خیلی تنها موندم
آقا من جا موندم