توضیح:
مداحی شور زیبای حاج محمود کریمی ؛ تقدیم به حضرت عباس سلام الله علیه ؛ در مراسم عزادارى شب هفتم مـاه صفر ؛ هیأت رایة العباس رزمندگان شمیرانات
فایل تصویری: با دو کیفیت متفاوت:
1. کیفیت بالاتــــر: دریافت 
حجم: 30 مگابایت 
2. کیفیت پایین تر: دریافت 
حجم: 20 مگابایت
تماشای آنلاین (+دانلود) :
1. [پیوند به آپارات]
2. [پیوند به نماشا]
3. [پیوند به روشنگری]
فایل صوتی:
دریافت
حجم: 6 مگابایت
متن شعر:
به ادامه مطلب بروید.
ای یار ، ای یار ، ای یار
عباس یا ابن الکرار

سید و سرداری
میر و سپه داری
قمر بنی هاشم
وَه ، چه علمداری!

شهیدامون ، مریداتن
دم آخر ، رو دستاتن
بیاد ای کاش ، همون دم که
سر مارم(=ما رو هم) ، تو برداری


ای یار ، ای یار ، ای یار
عباس یا ابن الکرار

سید و سرداری
میر و سپه داری
قمر بنی هاشم
وَه ، چه علمداری!

عاشق و موّاجم
عشق تو شد تاجم
ای همه خوبی
من به تو محتاجم

همه دردا ، دوا میشن
همه حاجت ، روا میشن
با دست تو ، تو اون دنیا
بهشتی ها ، سوا میشن


ای یار ، ای یار ، ای یار
عباس یا ابن الکرار

سید و سرداری
میر و سپه داری
قمر بنی هاشم
وَه ، چه علمداری!

زلف محنّایی ، قوس اغثنایی
اوج معانیِ ، عالم معنایی

اباالفضلی ، دلش دریاس
اباالفضلی ، سرش بالاس
تمام قلب ما اینه
سلام الله علی العباس

ای یار ، ای یار ، ای یار
عباس یا ابن الکرار

سید و سرداری
میر و سپه داری
قمر بنی هاشم
وَه ، چه علمداری!

ای یار ، ای یار ، حسین(ع)
دلدار ، دلدار ، حسین(ع)

ارباب من ، مهتاب من
من مستم و تو ، می ناب من

ای یار ، ای یار ، حسین(ع)