توضیح: مداحی سید رضا نریمانی با موضوع شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
فایل صوتی: دریافت
حجم: 7 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

تو قرار منی زهرا(س) ، کس و کار منی زهرا(س)
تو خودت گفتی همیشه ، غمخوار منی
توی هر غم و هر شادی ، به کنار منی
تو قرار منی
تو قرار منی
حالا چی شده از حیدر رو می گیری
حالتو می پرسم ، درد بازو می گیری
حالا چی شده دور از چشمای حیدر
دستتو عزیزم هی به پهلو می گیری
سنگ صبورم ، یار جوونم
نگو شدی رفیق نیمه راه
وصله جونم ، چراغ خونم
اینقدر نکش جلو علی(ع) تو آه
مادر سادات
مادر سادات
نرو نرو نرو نرو

نگران منی زهرا(س) ، نگران توام
تا که پا میشی از بستر ، خودمو می خورم
دیگه بعد از این کارای خونه هم با خودم
نگران توام
نگران توام
حالا چی شده از دستم داری میری
تا منو می بینی دائما سر به زیری
حالا چی شده با این حالت عزیزم
تو به جای فضّه جارو دستت می گیری
جون من امشب ، می رسه بر لب
یه کم دراز بکش تو بسترت
می سوزه تو تب ، مادر زینب(س)
یه رحمی کن به حال دخترت
مادر سادات
مادر سادات
نرو نرو نرو نرو

فاطمه(س) یادته کردی ، خیال منو تخت
گفتی بچه هامو خانم ،می کنی خوشبخت
میشن آخر عروس داماد ، می فرستی خونه بخت
حالا چی شده تو قلبم غم می کاری
داری براشون خانم ، غصه میذاری
حالا چی شده با این همه آرزوهات
میگی میری و قصد موندن نداری
آروم جونم ، ای مهربونم
اینقدر نگو تموم کار من
بی تو عزیزم ، من نمی تونم
بمونم و بمون کنار من
مادر سادات
مادر سادات
نرو نرو نرو نرو