توضیح: قطعه موسیقی «دولت کاریکاتور» با صدای نیما علامه؛ و با موضوع ضد صهیونیستی. بدیهی است پخش یک اثر، به معنای تایید تمامی آثار تولید شده توسط یک خواننده نیست.
فایل تصویری: دریافت
حجم: 18 مگابایت
تماشای آنلاین: [پیوند به آپارات]
فایل صوتی: دریافت
حجم: 4 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

بی بی سی دروغ ، سی ان ان فریب
المنار بی پناه،  الجزیره نا نجیب
مجمع حیات وحش،لابی شغالها
گرگهای امنیت ، سازمان لال ها

مرگ بازی مدرن ، ماشه دمکراسی
ادکلن به خود زده ، لاشه دمکراسی 
کارخانه ی سلاح ، نکبت دلارها
خط سربی ترور بر گلوی سارها

داغ این همه خبر مانده بر دلم هنوز
حادثه به حادثه تیترهای سینه سوز
می تپد دلم برای لحظه قیام
عاشق نبرد با صهیونیستهام

پرده های سینما ، در اجاره ی سراب
عصر انحصار شب ، عصر قحط آفتاب
پوزه بند هالیوود ،در کف آنجلیس

بایکوت جنازه ها ، در رسانه خاخام
گینس شکنجه ها ، دومینوی قتل عام
قتل عام کودکان ، با مدال افتخار
زندگی تو شده ، در هزارها مزار

داغ این همه خبر مانده بر دلم هنوز
حادثه به حادثه تیترهای سینه سوز
می تپد دلم برای لحظه قیام
عاشق نبرد با صهیونیستهام

دولت کاریکاتور ، با کابینه فساد
استتار عقل کم ، پشت ثروت زیاد
کشتن صدای قدس، در سونامی سکوت
باز شهرک جدید ، باز تار عنکبوت

داغ این همه خبر مانده بر دلم هنوز
حادثه به حادثه تیترهای سینه سوز
می تپد دلم برای لحظه قیام
عاشق نبرد با صهیونیستهام