توضیح: امام خامنه ای:«دشمن سیاسی است؛ دشمن سیاست مدار است؛ دشمن مغز طراح سیاسی دارد؛ می نشینند فکر می کنند که چکار باید بکنند. یکی ازطراحی ها این است که حرف آخر رو اول نزنند. آرام آرام، به تدریج، هینطور هی طلبکاری ایجاد کنند؛ طرف رو وادار کنند به عقب نشینی. به مجردی که عقب نشینی کردید یک طلبکاری دیگه! حالا بعضی ها میگن آقا یک چیزی بدیم، یک چیزی بگیریم. بدیمش درست است، بگیریمش درست نیست، هیچی نخواهند داد. شما این یک سنگر رو عقب می نشینید؛ فلان دولت غیر قانونی رو به رسمیت بشناسید؛ باز همون فشارها، باز همون تهدیدها؛ به مجردی که او رو شناختید باز یک درخواست دیگری مطرح شد. آقا شما اسم اسلام را از قانون اساسی تون بردارید. خب همینحوری است دیگه! شما همینطور ذره ذره باید عقب بنشینید! این حد یقفی نداره! من این رو سالها بارهاست به بعضی از مسئولینی که دچار وسوسه ها و واهمه هایی بودند بارها گفتم. گفتم بابا! حد یقف این فشار آمریکا کجاست؟! من عرض بکنم حد یقف کجاست. اونجایی است که ما اسلام نمی خواهیم، جمهوری اسلامی نمی خواهیم، حکومت مردمی نمی خواهیم، هر کسی رو شما مصلحت می دونید بیاید توی این مملکت حکومت کند. اول اسارت مملکت است. مگر می تونیم؟ من و شما مگر می تونیم مملکت رو بدیم به دست دشمن؟ مگه چنین حقی داریم ما؟»
فایل تصویری: دریافت
حجم: 5 مگابایت
تماشای آنلاین: [پیوند به آپارات]