توضیح: قطعه موسیقی «ماه تو» با صدای محمدصادق آتشی ؛ ویژه ماه مبارک رمضان.
فایل صوتی: دریافت
حجم: 7 مگابایت
مدت: 4 دقیقه و 31 ثانیه
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

همیشه تو نزدیک بودی به من
نخواه هیچکس از تو دورم کنه
شدم مثل دفترچه خاطرات
یکی باز باید مرورم کنه

من از اول راه سپردم به تو
دل خسته و زار و تنهام رو
به خاطر ندارم که حتی یه بار
رها کرده باشی تو دستام رو

چقد بی قراره چقد عاشقه
کسی که به یاد تو بیدار شه
به عشق تو باید صبوری کنم
تا اون لحظه که وقت افطار شه

در خونه تو هر سحر می زنم
دری که قراره به روم وا بشه
بگو توی دنیای ما آدما
کی مثل تو می تونه پیدا بشه

منی که دلم قرصه با یاد تو
با دستای خالی دعا می کنم
خودت گفتی که مستجابه دعام
تو رو توی خلوت صدا می کنم

من از دست طوفان پناه می برم
به آغوش گرم خدای خودم
کمک کن نلرزه دلم هیچ وقت
بمونم پای توبه های خودم

منی که دلم قرص با یاد تو
با دستای خالی دعا می کنم
خودت گفتی که مستجاب دعام
تو رو توی خلوت صدای می کنم