توضیح: مداحی برادر سید رضا نریمانی ؛ با موضوع پیاده روی اربعین امام حسین علیه السلام
فایل صوتی: دریافت
حجم: 9 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

تو رویا دیدم خیلی ساده
یه روز می زنم من به جاده
مسیر نجف-کربلا رو
میرم من با پای پیاده

از این موکب ، به اون موکب ، فقط ذکر لبهام حسینه(ع)
می خونم تا ، همه دنیا ، بدونن که آقام حسینه(ع)

شده لبیک یا حسین(ع) ذکرم
فقط بین الحرمینه فکرم

بیا لطفی کن دست من رو بگیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر

امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر

یه عمره آقا مبتلاتم
فقط محتاج نیم نگاتم
بعد این همه نوکری ها
ببینم یه شب کربلاتم

دلم آروم ، نداره باز ، می خواد کربلاتو ببینه
همه رفتن ، جا موندم باز ، انگار قسمت من همینه

دلم گرفته آروم نداره
واسه حرم تو بی قراره

شدم تو دام عشقت آقا اسیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر

امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر

می دونم نداشتم لیاقت
که امسال بیام من زیارت
دیگه قسمت کن آقا جون
زیارت ، شهادت ، شفاعت

چشامو بستمو دیدم ، آقا جون توی کربلاتم
شبای جمعه چند ساله ، توی حسرت خیمه گاتم

به وقت مرگم آرزو دارم
سرم رو روی زانوت بذارم

تو هستی غنی و من هستم فقیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر

امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر

به یاد غروبای اروند
یاد چقیه و یاد سربند
یاد اون دلاورهایی که
دادن جونشونو با لبخند

یاد زین الدین و همت ، یاد کاظمی خرازی
یاد صیاد شیرازی ، یاد باکری یاد قاضی

یاد باقری یاد ردانی
یاد بابایی یاد قوچانی

دلم از دنیای رنگی گشته سیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر

امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر
امیری حسین(ع) و نعم الامیر