توضیح: قطعه موسیقی «پیاده ها» با صدای رضا صادقی ؛ با موضوع پیاده روی اربعین حسینی ؛ تهیه شده در مرکز آوای انقلاب اسلامی
فایل صوتی : دریافت
حجم: 4 مگابایت
متن شعر: به ادامه مطلب بروید.

من خودم یه کاروان حسرت و آهم
یکی از نرفته های چشم به راهم
دل کنعانی و آواره ای دارم
 یه فرات اشک تو عمق هر نگاهم

سکوت بیابونا رو دوست دارم
که فقط گریه کنم به اشتیاقت
آرزوی هق هق شبامه یکبار
زندگی کنم تو خلوت رواقت

من از قافله جامونده کجا گریه کنم؟
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم؟
تو مسیر تو پا برهنه شم
بلکه اینجوری آروم بشم

من از قافله جامونده کجا گریه کنم؟
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم؟
خب منم یه سفر بیام خدمت شما آرامشم

بخدا هیشکی به هیشکی نیست تو دنیام
منم و یه دل که تقدیم نگارم
همه دورام رو زدم رسیدم اینجا
فهمیدم فقط همین یه راهو دارم

جالبه هر کی با هر دینی که باشه
دل به دریا زده و تو این مسیره
مریض غیر مسلمونم میارن
که شفاشو از همین تربت بگیره

من از قافله جامونده کجا گریه کنم؟
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم؟
تو مسیر تو پا برهنه شم
بلکه اینجوری آروم بشم