توضیح:
مداحی جانباز مدافع حرم حبیب عبداللهی در بزرگداشت شهدای خانطومان سوریه
فایل صوتی:
دریافت
حجم: 7 مگابایت
مطالب مرتبط:
1. فقط من بودم که از اون جمع زنده موندم
2. همخوانی جانباز مدافع حرم ؛ حبیب عبداللهی
متن شعر:
به ادامه مطلب بروید.
پر زدن رفقام رفتن ، داغونم این یه سالیه
کاش یکی بهشون می گفت ، جاتون پیش ما خالیه

می بینی همه خوشحالن ، رفقا حلب آزاد شد
داداشام چشتون روشن ، دل بی بی زینب(س) شاد شد

شهر گرفته جان ، از خون یاران
شهر گرفته جان ، از خون یاران

ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پر ثمر گشته
ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارانت پر ثمر گشته

شهر گرفته جان ، از خون یاران
شهر گرفته جان ، از خون یاران

یاد دادید به همه مردی ، همه جا از شما میگن
مظلومیِ شماها رو ، این روزا همه فهمیدن

بشنوه اون که شعارش ، از فرات تا رود نیله
ایشالله هدف بعدی ، نابودیه اسرائیله

نصر من الله ، الحمدلله
نصر من الله ، الحمدلله

از برکت خون شما ، حق شده پیروز
پر ثمر گشته ، راهتان امروز
از برکت خون شما ، حق شده پیروز
پر ثمر گشته ، راهتان امروز

نصر من الله ، الحمدلله
نصر من الله ، الحمدلله

ممد نبودی ببینی ، شهر آزاد گشته
خون یارانت ، پر ثمر گشته
ممد نبودی ببینی ، شهر آزاد گشته
خون یارانت ، پر ثمر گشته

آه و واویلا ، آه و واویلا
یا ابا عبدالله(ع) ، یا مولا